RohAN
Na začátku roku 2008 byla do funkčního vzorku RohANu C180 zabudována v DPK elektrická výzbroj. Po zdlouhavém testování byl postaven prototyp T121D s dieslem v motorové věži. Sériové vozy jsou rovněž dokončovány v DPK a vozí tamnější výzbroj. Do RMDP se první vůz dostal až v roce 2010 - šlo o T122D. V roce 2011 byly do Rohatce dovezeny další dva T122D a také byl do stavu převzat prototyp T182. O rok později byl vyroben prototyp RohAN T153E se superkapacitory (dříve testován ve funkčním vzorku T180), který je určen pro pravidelný provoz mimo trolej. V roce 2013 došlo k vypovězení smlouvy s DPK - od této doby jsou trolejbusové Rohany vyráběny ve verzi s výzbrojí vyráběnou přímo v Rohatci (v rámci druhé generace jsou tyto vozy označeny písmenem R). T153E se ukázal být velmi nespolehlivým i přes pokus o úpravu v roce 2016, proto prošel v roce 2019 GO spojenou s odstraněním superkapacitoru (který se vrátil do funkčního vzorku, který je vystaven ve stálé expozici SHVR), dosazením dieselagregátu a úpravou výzbroje do sériového stavu.
ev.č. | typ | rok výroby/převzetí | výrobní číslo | rok vyřazení | poznámky |
65 | T102RD | 2013 | 142 | - | |
66 | T102RD | 2013 | 143 | - | |
52 | T122D | 2010 | 077(004) | - | |
53 | T122D | 2011 | 095(008) | - | |
54 | T122D | 2011 | 096(009) | - | |
72 | T124 | 2017 | 222 | - | |
73 | T124 | 2017 | 223 | - | |
74 | T124 | 2017 | 224 | - | |
155 (100) |
T153D (T153E) |
2012 | 121 | - | prototyp vybavený superkapacitory z T180E, 6/2016 v opravě za účelem zvýšení spolehlivosti, 11/2018 pro přetrvávající problémy odstaven, 2019 GO a úprava výzbroje do sériového stavu, přeznačen na 155 |
153 | T152RD | 2013 | 150 | - | |
154 | T152RD | 2013 | 151 | - | |
117 | T182 | 2009/2011 | 062(003) | - | prototyp |
120 | T182D | 2013 | 131(014) | - |
RohANy T102RD jezdí na lince 8 s přejezdy na linku 2 v nočních hodinách.
RohANy T122D jezdí na všech městských linkách.
RohANy T152RD a T153E jezdí na lince 27.
RohANy T182 jezdí na linkách 3, 5 a 6.